6 mar 2013

Moje ulubione :)

Witam Was :)
Dziś nadrabiam zaległości blogowe:)

Przychodzę dziś z postem o moich ulubionych serialach, polskich i nie tylko!
1) Przyjaciółki- bardzo podoba mi się ten serial, jeden z moich ulubionych polskich

Losy 4. przyjaciółek. Pokazuje, jak bardzo wartościowa w życiu każdego człowieka jest przyjaźń. I tutaj trochę prywaty- muszę podziękować mojej kochanej przyjaciółce Kasi za 5 lat przyjaźni. Dziękuję Ci kochana siostrzyczko za to, że jesteś:) :*

2) Przepis na życie

Bardzo zabawny serial, uwielbiam :)

3) Jess i chłopaki


Również bardzo zabawny serial. Opowiada o dziewczynie, która zamieszkała z 3. facetami. Zaprzyjaźnia się z nimi i przeżywa różne perypetie.

4) Czysta krew


Oglądałam bodajże do 4 sezonu, ale jakoś znudził mnie. Pierwsze 3 sezony genialne:)
A Wy oglądacie jakieś ciekawe seriale? Podzielcie się :)
Pozdrawiam ;)

6 komentarzy:

  1. To już 5 lat! Niemożliwe jak ten czas leci! Mam nadzieję, że jeszcze nie jedne 5 lat przed nami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ogladam tylko Przepis na Zycie;)
    zapraszam do siebie na kosmetyczne rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to jestem serialomaniaczką pełną gębą:P oglądam np. Jak poznałem Waszą matkę, Castle, Pretty Little Liars, Mentaliste, itd:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Także oglądam Przyjaciółki :) Dodatkowo dochodzą Lekarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slyszalam ze New Girl jest swietna, ja na razie tylko ogladam 'Jak poznalem wasza matke'

    OdpowiedzUsuń