25 mar 2013

wiosno!!! gdzie jesteś???

Witam w nowym tygodniu!!!:)

Chcę wiosnę!!!!!!! Gdzie ona jest??????? No proszę mi tu szybko odpowiedzieć, gdzie się podziała?? A może schowała??? Już mam dość zimna!!!!
Już czekam z niecierpliwością na wiosnę! Słońce niby świeci, ale jest okropnie zimno! A ja mam już ochotę włożyć tenisówki, albo baleriny!
Ostatnio byłam na zakupach (miałam kupon -30% do Croppa!) i jeszcze na karcie z H&M zostało mi parę złotych. A więc co kupiłam:

sukienkę w Croppie - kosztowała 49,99 zł, ale po zniżce zapłaciłam za nią 35 zł :) mam nadzieję, że zrobi się ciepło i niedługo będę mogła ją włożyć! :) 

a w H&M kupiłam spodnie, kolor oliwkowy - kosztowały 79, 90 zł 

Byłam także w Rossmannie zobaczyć czy są jakieś ciekawe promocje! I kupiłam 2 rzeczy! A dokładnie produkty do depilacji z Isany: 
- żel do golenia - 6,99 zł (w promocji)
- i piankę do golenia - 3,49 zł (w promocji) 

Oba produkty kupiłam w wersji brzoskwiniowej! Bardzo lubię produkty z Isany! :) Na nic więcej się nie skusiłam, bo zużywam! Mam już parę rzeczy zużytych w tym miesiącu! Mam nadzieję, że denko jest się powiększy o parę opakowań, ale zobaczymy! A produkty do depilacji kupiłam, bo już mi się kończą poprzednie! :)
A Wy lubicie produkty z Isany?? Co używacie do depilacji?? 

A teraz idę się polenić, poczytam książkę i napije się kawusi! <3
A jak Wam dzień mija???
Miłego dnia życzę i miejmy nadzieję, że wiosna szybciutko przyjdzie! :)


4 komentarze: