22 mar 2013

"malutkie" denko :P

Hej kochani:)
Co tam u Was słychać ciekawego? U mnie wszystko ok. Jak zwykle zabiegana, chociaż dzisiaj przynajmniej się wyspałam :) Wybrałam się dzisiaj na zakupy spożywcze i przy okazji kupiłam sobie do poczytania Grazie i Glamour. Także mam wieczór czytelniczy :D
Przed chwilą upiekłam muffinki, posprzątałam mieszkanie i teraz przyszedł czas na odpoczynek.
Byłam dziś również na zakupach w Croppie i kupiłam sobie sukienkę. Miałam 30% rabat, więc bardzo fajnie się złożyło.

Ostatnio odkryłam w Kauflandzie bardzo fajny żel do mycia. Jest to moje odkrycie miesiąca marca:)
Żel ma bardzo ładny  zapach, przypominający bardziej landrynki. Robi co do niego należy za cenę bodajże 1,79. Moim zdaniem warto spróbować. Zakupiłam go z myślą, że jeśli się nie sprawdzi, to wykorzystam go w inny sposób, ale sprawdził się bardzo dobrze.
Na zdjęciu również mój ulubiony antyperspirant z Nivei, jak na razie nie znalazłam lepszego.
Oba produkty  wykorzystałam i już czekam na kolejne zakupy kosmetyczne:) Ale obiecałam sobie, że w miesiącu marcu nic nie kupuję, dlatego czekam do kwietnia:)

Pozdrawiam Wszystkich i życzę udanego wieczoru:)


3 komentarze:

  1. Ja mam winogronowy żel i właśnie zaczęłam używać i jest cudny <3 a dezodorant Nivea wygrywa zawsze i wszędzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę w Kauflandzie to sobie fundnę taki żel. Słyszałam, ze z intermarche też są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno jeszcze nie raz sobie fundnę taki żel - opłaca się za tą cenę! :)

      Usuń