6 lut 2013

po sesji :) ( i mała wyprzedaż)!

Witam!
Ja już też jestem po sesji! Wczorajszy egzamin zaliczony! Zarówno przeze mnie jak i Pati! :) Teraz wooooolne :) (Zostało nam tylko pisać pracę licencjacką, ale jakoś damy radę). Będziemy odpoczywać, lenić się i też w jakieś dni przysiądziemy do pracy! :)

Dalej się kuruje! A dziś rano wstałam, zjadłam śniadanko i teraz pije sobie kawkę i zajadam się Toffifee <3 i czytam.......... 50 twarzy Greya! Czy któraś z Was już czytała tą książkę?? Jakie macie opinie na jej temat??



I mam dla Was małą wyprzedaż! :)
Chcę sprzedać, lub wymienić się podanymi poniżej książkami! :)
 1) BLIŻEJ SŁOŃCA - cena 15 zł ( 5 zł wysyłka)

2) WYŚCIG PO MIŁOŚĆ - 15 zł ( 5 zł wysyłka)
Jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana, proszę pisać w komentarzu lub na maila: katarzyna1377@wp.pl 
Jeśli chciałybyście się wymienić piszcie jakie tytuły macie?? Wtedy powiem czy jestem zainteresowana! :)

Pozdrawiam! :)
A Wam jak mija dzisiejszy dzień??? :)

5 komentarzy:

  1. Nie czytałam tego i jakoś mnie nie kusi ;p Ale Toffifee bym zjadła :D Albo nie, bo muszę trzymać linię :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toffifee jest pycha. Nawet jak sie trzyma linię można raz na jakiś czas się skusić.!

      Usuń
  2. o proszę toffifee i Grey, cóż za połączenie!
    a książki może na wymiankę do lubimy czytać wklej albo wystaw na allegro?
    ja niestety podziękuję, bo dostaję ich tak wiele, że kupowanie nie miałoby sensu, szczególnie, że nie pracuję, pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz i odwiedziny

    OdpowiedzUsuń