1 lut 2013

drobnostki!:)

Hejo! Witam serdecznie:)

Dopiero co wczoraj pokazywałam projekt denko, czyli pudełka z kosmetykami, których się pozbyłam, a już dziś pokazuje w co się wczoraj zaopatrzyłam! :)

Po pierwsze Avon:

 1) Nawilżający żel do golenia - zamówiłam go, bo chciałam wypróbować! Cena też mnie trochę skusiła, bo było to 8,99 zł :)
2) Spray termoaktywny do stylizacji włosów! :) 

A będąc w SuperPharm W KOŃCU kupiłam masełko do ust z Nivei:


Jak widać w drogerii jeszcze jest promocja na te masełka, więc warto teraz kupić, póki kosztuje 7,99 zł :) Ja wybrałam wersję karmelową tak mi poradziła Pani pracująca w drogerii! Ale powiem szczerze, że jeszcze kusi mnie wersja malinowa i coś czuje, że się na nią skuszę! :) 

A teraz zabieram się za sprzątanie mieszkania! W końcu kiedyś trzeba to zrobić! :)

Pozdrawiam!
A jak Wasze ostatnie nowości zakupowe?? Lubicie kosmetyki z Avonu?? Jakie macie zdanie na temat masełka z Nivei?? :)

16 komentarzy:

  1. Kochana, jakie jest Twoje pierwsze wrażenie jeśli chodzi o to masełko Nivea? Chyba się dzisiaj po nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze wrażenie jest rewelacyjne! Wybierz się koniecznie, bo warto. Mnie jeszcze kusi wersja malinowa! :) A Ciebie jaka wersja najbardziej przekonuje?? :)

      Usuń
    2. Zastanawiam się pomiędzy wanilią z makadamią a właśnie wersją malinową :) Jeżeli dzisiaj trafię na promocję to zakupię ten produkt, tylko nie wiem właśnie jaki zapach :(

      Usuń
    3. Na pewno się zdecydujesz. Ja jeśli będę w najbliższym czasie w SuperPharm skuszę się na malinę <3

      Usuń
    4. Szkoda, że nie ma możliwości powąchania ich przed zakupem :)

      Usuń
  2. Powiem Ci że za Avonem nie przepadam, ale na pewno kupię to masło z Nivei, uwielbiam takie smarowidła do ust!

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham to masełko z Nivea, mam wersję z macadamią, na karmel i malinę się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest naprawdę świetne! :) ja teraz chce jeszcze malinowe! :)

      Usuń
  4. Ja mam masełko wanilia & macadamia, bo podobno ono właśnie pachnie bardziej karmelowo niż karmel. A chęć mam jeszcze na malinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja! :) jak będę w SuperPharm i będzie jeszcze promocja na pewno zakupię malinę!:)

      Usuń
  5. intryguje mnie to maselko;))
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie masełko nivea przestało kusić:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do tej pory jeszcze nie kupiłam sobie tego masełka - wolałabym by było w sztyfcie ;)
    A kosmetyki z Avonu lubię - szkoda tylko, że nie mam dostępu do żadnej z konsultantek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby było w sztyfcie dopiero byłaby rewelacja! Ale i tak uważam, że jest świetne! A co do avonu, ja mam kumpelę, kóra jest konsultantką.

      Usuń