21 lut 2013

Rossmann + książki!!!

Witam Was:)

Dzisiaj z racji tego, że wolne na uczelni postanowiłyśmy się spotkać z Pati! Byłyśmy na przepysznej kawusi, i jak zwykle wskoczyłyśmy do Rossmanna! Obie zrobiłyśmy drobne zakupy! :) Tym razem w moim koszyku zakupowym znalazły się produkty z Isany ( bardzo lubię tą markę, ponieważ mają atrakcyjne ceny!):

- mydło w płynie Mleko i Miód, kosztowało 3,99 zł!
- olejek pod prysznic - 2,99 zł! Ogłaszam, że znów żele z Isany są w promocji za 2,99 zł, więc komu się powoli zapasy kończą warto odwiedzić Rossmann! :)

A teraz jeszcze kilka słów o książkach. Wczoraj przeczytałam kilka opowiadań z "Nowych przygód Mikołajka". Polecam do przeczytania, na prawdę ciekawe opowiadania i wesołe. Zarówno dla dzieci jak i dorosłych! :)


A może ktoś z Was czytał już całość?? Jakie macie zdanie na temat przygód tytułowego Mikołajka???

A teraz wracam do czytania Ciemniejszej strony Greya:)

Pozdrawiam! :)
P.S. Czekam na Wasze propozycje książkowe? Co aktualnie czytacie, i czy warto przeczytać??? :)

8 komentarzy:

  1. do czytania nic aktualnie nie polecam, ale przyznaję, że przepadam za olejkami pod prysznic i ten wygląda ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie używam ten żel, ma nieziemski zapach<3. Jestem w połowie Nowego oblicza Grey'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja narazie 2 część ale 3 też muszę koniecznie przeczytać!

      Usuń
  3. Kupiłam jakiś czas temu żel pod prysznic z Isany w tej promocji i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie używam żurawina i biała herbata! Też jest świetny.

      Usuń
  4. Ja też właśnie czytam Ciemniejszą stronę Greya :D! Jak wrażenia ;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero przeczytałam 100 str ale pozytywnie, ciekawa jestem co dalej! A jak u Cb wrażenia???:-)

    OdpowiedzUsuń