11 lut 2013

I już kolejny tydzień lutego....

Witam Was! :)
Jak ten czas leci. Już kolejny tydzień lutego się zaczyna! :) Aż nie mogę w to uwierzyć.
A poprzedni tydzień minął w mgnieniu oka. We wtorek miałam ostatni egzamin. W środę się leniłam! (I to baaardzo). W końcu po egzaminie trzeba było odpocząć! :) W czwartek najadłam się pączków, ale były pyszne <3 Mamusia zrobiła! Piątek przeleciał nawet nie wiem kiedy. A w sobotę byłam w Ikei w Katowicach i zrobiłam "małe zakupy":) Oto rzeczy, w które się zaopatrzyłam w Ikei:

Stolik Lack! Jeśli komuś by się przydał stolik, a nie chce wydać dużo kasy, to uważam że świetnym rozwiązaniem są właśnie te stoliki. Czarny i biały jest za 19,99 zł. Ale ja kupiłam imitację brzozy za 29,99 zł (i też twierdzę, że się bardzo opłacało!). Teraz już stolik złożony przez tatę stoi w pokoju z czego się ogromnie ciesze. :)

Kupiłam także takie 3 pudełka za 9,99 zł! :) Powsadzałam tam swoją biżuterię i drobne kosmetyki! I teraz ładnie to wygląda! Przyznam szczerze, że jak będę w Ikei na pewno się skuszę na jeszcze takie 3! :)

Zaopatrzyłam się również w 2 takie pudła kartonowe, aby powsadzać wszystkie moje notatki, kserówki i inne drobiazgi, aby nie leżały na półkach i "nie fajnie wyglądały! :) Teraz mają swoje miejsce w pudle i jest im tam bardzo dobrze, a mnie nie denerwuje, że leżą byle gdzie! :)

Natomiast niedziela minęła równie szybko. Poleniłam się trochę wczoraj jak zwykle zresztą w niedziele! Ale także w końcu popisałam trochę z pracy licencjackiej. Nie napisałam zbyt wiele, bo tylko 2,5 str (ale to już coś!). :)

A teraz idę sobie zrobić kawusię <3 A jak ją wypiję idę pozałatwiać parę spraw i na zakupy (tym razem spożywcze!).

A jak Wam minął tydzień?? I co planujecie na ten tydzień, który się właśnie zaczął???

Pozdrawiam.:)

2 komentarze: