25 lut 2013

ostatnie dni lutego!

Witam Was bardzo serdecznie:)
Ostatni weekend minął mi bardzo leniwie! :) Odpoczywałam, czytałam, oglądałam seriale:)

 Czytałam 2 część Greya:) Już jestem w połowie, a 3 część chce pożyczyć potem od Pati jak przeczyta! :)
Jak widać czytałam również książeczki dla dzieci m.in. "Wróżka Amelka i zaginione cukierki", "Nowe przygody Mikołajka", "Cukierki" :P Dlaczego wszystko o cukierkach???? Już odpowiadam na to pytanie! Mamy przygotować tydzień zajęć zintegrowanych i moja grupa wybrała sobie temat przewodni CUKIERKI!!!


Obejrzałam nowe odcinki seriali: Przyjaciółki i Przepisu na życie:) Bardzo lubię te seriale! :) A Wy je lubicie?? Jak minął Wam weekend??? :)

A dzisiejszy dzień na uczelni! Jeszcze tylko we wtorek i czwartek na uczelnie! :) A reszta dni zobaczymy! Na pewno coś poczytam, chcę skończyć czytać książkę i zacząć jakąś następną! I może coś na uczelnie się porobi! Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie! 
A teraz idę wypić kawkę i zjeść ciacho! ;) A jakie Wy macie plany na rozpoczynający się tydzień???

:)

4 komentarze:

  1. ja też czytam drugą część Greya:)
    podziel się ciasteczkiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia podczas czytania???
      zapraszam na ciasteczko!:)

      Usuń
  2. Przyjaciolki- moja mama namietnie sledzi kazdy odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń