4 lut 2013

Początek tygodnia! :)

Witam Was z początkiem lutego!
Jak szybko ten styczeń minął, aż mi się nie chce wierzyć! :)
Ostatnio się trochę przeziębiłam i teraz się kuruje! Bardzo nie lubię kataru!!!! Ja go do siebie nie zapraszałam!


Jak widać na zdjęciach, towarzyszą mi cały czas chusteczki ( teraz to moje najlepsze przyjaciółki), polopiryna, rutinoscorbin, i jeszcze syrop, który nie jest widoczny na zdjęciu! Piję także herbatkę z miodem <3 Uwielbiam ją bez względu na to, czy jestem przeziębiona czy nie. No i jeszcze jak widać na zdjęciu znalazły się zakreślacze i notatki, bo jutro mam ostatni egzamin! :) Zaraz się za te notatki porządnie zabieram!!!!!

No i jeszcze obok mnie leży na talerzyku, przepyszne ciacho, które upiekła mama! :) Zaraz je zjem! :)


Jest to szarlotka z kokosem jak widać na załączonym zdjęciu! <3

Dobra kochane, ja idę się zabrać za notatki do egzaminu, wypić herbatkę i zjeść ciacho. :)

A Wam jak mija początek tygodnia??? Już po sesji czy jeszcze jest jakiś przed Wami egzamin???

Pozdrawiam, Kasia :)

11 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Ja już dawno po sesji, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede mną jeszcze 3 egzaminy.
    Ach te życie studenta!
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To powodzenia życzę na tych egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  4. szarlotka z kokosem? dawaj kawałek:P
    szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kciuki się przydały, egzamin zaliczony na 5! :)

      Usuń
  6. kochana chyba nikt nie lubi kataru! Ale pamiętaj leczony trwa tydzień nie leczony 7 dni ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz fajną, może ja wypożyczę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy nie oddam! najprzepyszniejsze ciasta pod słońcem piecze :)

      Usuń