11 sty 2013

Drobne zakupy.

Witam wszystkich :)
Dawno już nie wstawiałam żadnych postów i Pati też, ale ostatnio jesteśmy bardzo zabiegane.
Dziś byłam pozałatwiać parę spraw i przy okazji jak zwykle wstąpiłam do Rossmana!!!
W moim dzisiejszym koszyku zakupowym znalazły się:

1) Płatki kosmetyczne - były w promocji :)
2) Patyczki do uszu, które również były w promocji i kończą mi się te co mam w domu!
3) Gąbka do mycia - kupiłam ją w Biedronce, bo wracając do domu tam też wstąpiłam :P


4) Zaopatrzyłam się także w oliwkowy żel pod prysznic z Isany ( jest jeszcze w promocji za 2,99 zł) - dlatego się skusiłam!!! Ale teraz żadnych żeli, wykorzystuje te co mam :)

Później weszłam też do Ziaji i też tradycyjnie musiałam z czymś wyjść:)


Oto moja reklamówka z zakupami, a niej............



1) naturalny oliwkowy szampon do włosów - dawno już chciałam wypróbować szampony z Ziaji i teraz to uczynię 
2) oliwkowy balsam do ust :) 
3) i dostałam próbkę kremu ochronnego na dzień wzmacniającego naczynka krwionośne :P

I oto moje dzisiejsze, "drobne" zakupy :) Jak widać postawiłam na zapach oliwkowy.!!!
Teraz piję kawę, a potem trzeba porobić coś na uczelnie!!!!

Pozdrawiam:)

A co Wy ostatnio kupiłyście z kosmetyków??? I jak się u Was sprawdzają produkty z Ziaji?? Co z tej firmy polecacie do użycia???


3 komentarze:

  1. bardzo lubię Ziaję,ceny są bardziej jak przystępne, a kosmetyki w porządku :) Obecnie używam oliwkę w żelu o której pisałam u siebie, jestem zadowolona, choć pewnie zostałabym zlinczowana za zachwalanie kosmetyku z parafiną :))) mamie podkradam masło do ciała z serii oliwkowej, czyli w Twoim temacie i też jest super. Czaję się na peeling w słoiku jest duży wybór, ale to wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja następnym razem muszę kupić sobie peeling czekoladowy i płyn do higieny intymnej (obowiązkowo, bo mi się kończy) :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja muszę spróbować słynnego kremu do rąk z Ziaji z olejkiem arganowym:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń