23 sty 2013

środowo!

Witam Was.!!!!:)
Już prawie wszystkie wpisy są w indeksie! Teraz już wolne i od poniedziałku sesja!
Pierwszy egzamin we wtorek!!!!!

A dziś - miałam wolne! Sprytnie poszłyśmy wczoraj po wpis do pani doktor i dziś nie musiałyśmy jechać na uczelnie :)
Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo przyjemnie! :) Wstałam rano i po zjedzeniu śniadania, wzięłam się za pieczenie muffinek. Tym razem upiekłam marchewkowe <3 Po upieczeniu muffinek pojechałam do mojego chłopaka, który obecnie jest na L4. Jest chory. Na szczęście już czuje się lepiej! :) Zabrałam mu oczywiście parę muffinek, smakowały. Przepytałam go również z rzeczy, które ma się nauczyć na czekające go w weekend kolokwium. Ma tego sporo do nauki, ale już dużo pokonał. Ale uwierzcie pytając go nie miałam pojęcia o co kaman! :P Te wzory, masakra! A on się tego uczy!

Później wracając do domu wstąpiłam do Kauflandu gdzie kupiłam 2 produkty kosmetyczne:


1) żel pod prysznic wyprodukowany przez Kaufland - śliczny ma zapach, winogronowy. Kosztuje tylko 1,77 zł ( 300 ml) !
2) płyn do płukania ust
Kupiłam także jak widać gumy do żucia orbit, które muszę mieć zawsze przy sobie! :P

Pozdrawiam serdecznie:)
A co u Was słychać??? Jak Wam mija środa???

Nutka na dziś:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz