13 sty 2013

Projekt denko


Witam Was bardzo cieplutko:)
Jestem ostatnio strasznie zabiegana- sesja, sesja i jeszcze raz sesja:P
Dzisiaj przychodzę do Was z projektem denko- czyli kosmetykami, które zużyłam ostatnio :)
A znalazły się wśród nich:
1) Żel do higieny intymnej Biały Jeleń


Pisałam już o nim wcześniej, jak dla mnie sprawdza się bardzo dobrze.


2) Scrub do ciała lagoon z Avonu


Gruboziarnisty. W promocji za ok.8 zł, więc warto wypróbować. Miałam też ten tropikalny i też mi się podobał. Wydajny, ładny zapach, skóra jest miękka. Czego chcieć więcej :P

3) Szampon do włosów z odżywką 2 w 1 z Avonu, bodajże zapach kiwi i melon :P


Kupiłam w promocji za 5 zł i powiem Wam, że bardzo dobry szampon. Mam włosy kręcone i suche, a on nawilżył mi je, dobrze się po nim układały. Cudny zapach... :P

To tyle z wykorzystanych przeze mnie produktów. Tzn. tyle z opakowań, które zachowałam, bo zawsze zapomnę zostawić i odruchowo wyrzucam:P

Teraz pokażę Wam produkty, które kupiłam niedawno:
1) Żel do mycia twarzy z Nivei


2) Scrub do ciała Caribbean Breeze z Oriflame(ma piękny zapach, już zdążyłam go otworzyć:p)

3) Maska do włosów mleczna crema al latte serical

To już wszystko:)
A Wy co ostatnio zużyłyście lub kupiłyście?
Pozdrowionka :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz