4 sty 2013

Piątkowe wiadomości!

Witam Was serdecznie w dzisiejszy piątek :)

Dziś rano (tzn. o godzinie 10) byłam umówiona z Pati na kawę i wypad do biblioteki :) Troszkę się spóźniłam, bo dziś komunikacja miejska trochę dała plamy.

Na początku naszego spotkania poszłyśmy do biblioteki:) Znalazłyśmy książki, które chciałybyśmy przeczytać. Ja wypożyczyłam 3 i Pati również:)

Ja wypożyczyłam:
- "Dietę miłośniczek czekolady" - II część książki, którą obecnie czytam!
- "Martyna" Wiśniewskiego
- "Alibi na szczęście"





Później udałyśmy się na kawę do Mc Donalda :) Oczywiście pogadałyśmy, jak to u nas bywa w zwyczaju.

Po naszym spotkaniu wybrałam się również do Tesco, gdzie zrobiłam drobne zakupy. I jak zwykle uległam. Kupiłam sobie śliczne skarpetki, które kosztowały 5,10 zł. Ich cena początkowa wynosiła 17 zł. Dobrze, że jest wyprzedaż i były w tak niskiej cenie, bo inaczej raczej bym nie skusiła się na ich kupno. 
A oto one : 



Pozdrawiam serdecznie! :)

Jakie Wy teraz książki czytacie?? I co ostatnio ciekawego sobie kupiłyście??
:) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz