19 sty 2013

Weekendowo.....

Witam wszystkich bardzo serdecznie w dzisiejszą sobotę!!!
Jak Wam mija sobota??? Co ciekawego robicie??

Ja dziś rano wstałam i byłam u Pati ćwiczyć na poniedziałkowe zajęcia układ taneczny. Bardzo nam to sprawnie poszło, więc także wypiłyśmy herbatkę i zjadłyśmy coś słodkiego! <3 Uwielbiam spotkania z współautorką bloga! :)

Później wracając do domu wstąpiłam do biedronki i kupiłam 2 rzeczy:


- maszynki do golenia, które czasem goszczą w mojej łazience (zawsze staram kupować się różne, jednak te z Biedronki są tanie i co jakiś czas znajdują się u mnie)
- płyn micelarny - kupiłam, aby wypróbować! na nie jednym blogu czytałam, że warto, więc mam nadzieję, że również będę tego samego zdania!!! (kosztuje 4,49 zł, więc warto)

Pozdrawiam,
i życzę udanego weekendu.

Ja wracam do czytania książki, a później jeśli będę miała wenę twórczą wezmę się za pisanie pracy.

Co Wy teraz czytacie fajnego?? I jak Wam idzie pisanie pracy (jeśli pisacie) lub jak Wam szło???

2 komentarze:

  1. Rozglądałam się dzisiaj za tym płynem w Biedronce, ale już nie było :(. Poczekam na nową dostawę :D

    OdpowiedzUsuń