26 sty 2013

Sobotnie popołudnie

Witam Was ponownie!
Mam więcej czasu, więc postanowiłam napisać Wam o moim nowym nabytku. Ale to za chwilę... :P
We wtorek mam egzamin z infy, który zbliża się wielkimi krokami. Jutro zacznę ogarniać jakoś ten materiał, ale dzisiejszą sobotę spędzam leniwie, czytając książkę "Zakazana żona", którą pokazywałam Wam we wcześniejszym poście.
Strasznie nie chce mi się uczyć, jeszcze oprócz tego muszę napisać jeden rozdział pracy licencjackiej... Masakra jednym słowem :P
Marzę o jakimś wyjeździe, żeby zregenerować siły, zrelaksować się i naładować akumulatory :P do dalszej pracy:)
A teraz wracając do mojego nowego nabytku. Będąc ostatnio w Carrefourze zauważyłam, że jest przecena na książki. Zachęcona tym faktem udałam się w poszukiwaniu ciekawej dla mnie :P
I znalazłam... Wyszukałam książkę "Siedem promieni" Jessici Bendinger( autorki scenariusza czwartego sezonu Seksu w Wielkim Mieście).
Zakupiłam ją za.... 4,99. Cena śmieszna, ale jak najbardziej kusząca.
Najbardziej zainteresował mnie opis książki na tylnej okładce- "Co zrobisz, jeśli zaczniesz widzieć rzeczy, których nikt nie widzi; dostawać tajemnicze listy; czytać w ludzkich myślach?Co zrobisz, jeśli Twój pocałunek ma siłę elektrycznego wstrząsu i może zabić was oboje?
Co zrobisz, jeśli jesteś kimś więcej, niż Ci się wydaje..."



Także jestem bardzo ciekawa tej książki. Może któraś z Was już ją czytała? Podobała się?
A jak spędzacie weekend?  Uczycie się już do sesji? Czy na razie macie tylko taki zamiar, jak ja?:D
Pozdrawiam cieplutko :)

4 komentarze:

  1. zaciekawiłaś mnie tą książką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta książka bardzo ciekawi :) Za niedługo zacznę ją czytać.

      Usuń
    2. A jak przeczytasz ja chętnie pożyczę! Zresztą już o tym wspominałam!!!:P

      Usuń
  2. Zaciekawiła mnie tak książka :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń