17 sty 2013

Tanecznie....

Witam, witam!:)
Dziś pracowity dzień :) Rano wstałam zjadłam pyszne śniadanko, a później zabrałam się za pisanie pracy licencjackiej! Nie napisałam za dużo, ale już o krok do przodu. Lepiej trochę niż nic!!!
Później zrobiłam sobie na obiadek pyszny makaron ze szpinakiem <3 Uwielbiam to danie!
Następnie umówiłam się z Patrycją, aby stworzyć układ do utworu na poniedziałek na muzykę! I mamy!!! :) Teraz tylko ćwiczyć! Ale powiem Wam, że nawet nieźle nam poszło! Mam nadzieje, że 5 znajdą się w naszych indeksach!!!! :)
Przyjeżdżając do Pati wstąpiłam także do Lidla na drobne zakupy. I oczywiście musiałam wyjść z jakimiś kosmetycznymi drobiazgami!

Tym razem w moim koszyku znalazły się:


1) chusteczki odświeżające (2 paczki) - jedna o zapachu naturalnym, a druga o zapachu pomarańczowym. Kupiłam 2 paczki ze względu na to, że były w promocji ( 15sztuk - 0,89 zł)!!!!! Wspaniała cena :)
2) płyn do higieny intymnej z Cien, mam nadzieję, że się sprawdzi, bo jeszcze go nie używałam!

Pozdrawiam serdecznie.

A jak Wam mijają ostatnie dni???
W co nowego ostatnio się zaopatrzyłyście???

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz