2 sty 2013

Witam w Nowym Roku:)

Witam Was dziewczyny w Nowym 2013 Roku! :) 

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam bardzo pracowicie. Byłam rano u lekarza z moim bratem, a wracając wstąpiłam do Selgrosu:) Kupiłam parę rzeczy spożywczych, ale jak zwykle znalazłam promocję. Tym razem była to promocja na dezodorant Nivea. 
Bardzo go lubię, więc musiałam kupić. A, że ten co mam kończy mi się to akurat była okazja. Kosztował 9,95 zł za 250 ml! Chciałam kupić też sobie ten nowy balsam do ust z Nivei, a były tylko same pomadki, więc nie kupowałam. 

A o to mój kalendarz na 2013 rok:
Zaopatrzyłam się już w niego jakiś czas temu, bo bardzo mi się spodobał wzór:) 

I w końcu zabrałam się za książkę, którą dostałam od kumpeli na urodziny "Klub miłośniczek czekolady" 
Jestem już na 70 stronie:) W tamtym roku zaczęłam i po przeczytaniu ok 30 stron zrobiłam przerwę:) Ale teraz już zamierzam przeczytać. :) 

A teraz lecę sobie zrobić kawusię :) Chwilę poczytam i mam zamiar zabrać się za rzeczy, które muszę zrobić na uczelnie!!! 




Pozdrowionka :)

2 komentarze: