12 sty 2013

Sobota i zamówienie z avonu!:)

Witam wszystkich :)
Dziś sobota, a ja dziś z mamą byłam w Katowicach! W końcu udało się mnie i mojej kumpeli umówić nasze mamy na spotkanie ( moja mama i mama kumpeli chodziły razem do szkoły średniej)!!! Po 3 latach umawiania się. Dziś nadszedł ten dzień!!!!!!!!!!!! :) Ogromnie się z tego ciesze! :)
Czy takie spotkania po latach nie są wspaniałe???? W końcu dzięki temu, że nasze mamy się znały, ja poznałam moją kumpelę Anię! Bardzo się z tego ciesze. :)

No i oczywiście wizyta z Anią, oznacza również zamówienie z avonu. Tym razem zamówiłam:


- balsam do ust, który się teraz szczególnie przyda, gdy jest takie ziiiiiiiiiiimno, brrrrrrrrrrrrrr..........
- scrub do ciała o zapachu wanili ( mam nadzieję, że się sprawdzi!).

Pozdrawiam Was serdecznie. Ja teraz pije kawę i zabieram się za coś na uczelnie.

A Wam jak mija sobota???? Co robicie???

:)

5 komentarzy:

  1. Mam scrub z tej serii, ale truskawkowy i niestety ma takie małe drobinki, że praktycznie nie czuć tego efektu ścierania, zdecydowanie wolę coś mocniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem na małe drobinki, ale ma przecudny zapach. :)

      Usuń
  2. Hm, nie przepadam za avonem.
    A takie spotkania są fajne, ja chodziłam do klasy z synem znajomych mojego taty ze studiów - potrafili rozmawiać całymi godzinami i wspominać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam na mroźne dni jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń