28 sty 2013

SESJA!!!!

Witam! :)
Dziś zaczyna się sesja!!!! :) Czas zabrać się do nauki, aby zdać egzaminy. Ale jak tu zabrać się do nauki, jeśli co chwila dostaje jakiegoś smsa, albo mam ochotę poklikać na kompie, pooglądać nowe posty na innych blogach. Wszystko przeciwko notatkom!!! :P
Jutro pierwszy egzamin. Metodyka nauczania informatyki i technologii informacyjnej.


A oto notatki na ten egzamin. Trzeba się zmotywować i ogarnąć te 23 strony wiedzy.!

P.S. Pozdrawiam wszystkich uczących się do sesji.:) Trzymajcie mocno kciuki jutro za mnie i Pati. :)

A jak Wam idzie nauka?? Czy też co chwila Was coś rozprasza!?!

A teraz kończę pić kawę i wracam do notatek!!!!

3 komentarze:

  1. mnie rozprasza wszystko :P oczywiście sprzątam, gotuję, robię wszystko, by tylko się nie uczyć, ale to normalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziś nijak nie mogę zabrać się za konkrety ..., i jak widać co robię :)???? Właśnie szperam po blogach hahah

    Trzymam mocno kciuki dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja jestem zdesperowana sesją. Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń