24 sty 2013

lakierowo!

Witam Was serdecznie!
Dziś postanowiłam pokazać Wam mój dobytek lakierowy! ;P

Oto lakiery do paznokci jakie posiadam, a teraz z bliska kolory jakie się tutaj znajdują:





Mam 19 lakierów. Miałabym ich wiele więcej, ale zawsze staram się powstrzymać od kupna! Niestety nie zawsze się to udaje.
A teraz właśnie się zastanawiam jakim lakierem pomalować dziś paznokcie??? Co radzicie?? Jaki kolor Wy byście wybrały???

A właśnie! Czytam przy okazji Cosmo, które dała mi Pati, bo ona już przeczytała :)

Pozdrawiam! :)

5 komentarzy:

  1. Piękny ten żółty kolorek z wibo, chyba się za nim rozejrzę u sibie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten żółty jest śliczny! kupiłam go przed wyjazdem do Grecji specjalnie!;P

      Usuń
  2. Ja również mam mniej więcej tyle lakierów co Ty ;) Zawsze mam ochotę kupić więcej, choć wiem, że i tak ich nie zużyję i znowu parę wyląduje w śmieciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, potem aż żal wyrzucać do śmieci! :)

      Usuń
  3. za mną chodzi taka lawenda, widzę że masz w swoich zbiorach!

    OdpowiedzUsuń