29 sty 2013

po pierwszym egzaminie....

Witam, witam :)
Pierwszy egzamin za nami!!! Za tydzień jeszcze jeden i pisanie pracy licencjackiej. (Akurat za pracę trzeba się porządnie zabrać!!!) A jak u Was z egzaminami?? Ile już zaliczonych, a ile jeszcze Was czeka??? :)

A oprócz tego dziś wracając z egzaminu wstąpiłam do Rossmana i kupiłam sobie w końcu żel pod prysznic z Isany żurawina i biała herbata! W końcu go dostałam, bo byłam w 3 tych drogeriach i zawsze półka z tym żelem była pusta.
Polecam kupno tego żelu, bo ma na prawdę cuuuuudny zapach!!! :) A żele z Isany są dobre, więc tym bardziej. I jeszcze jedno - teraz trwa jeszcze promocja na żele 2,99 zł - sztuka :)


A dziś wieczorem poczytam książkę! :) Taki mam plan! :)

A Wy jakie macie plany na dziś wieczór???

Pozdrawiam, Kasia :*

6 komentarzy:

  1. Tak ten żel króluje teraz u mnie w łazience :) A co czytasz? Gratuluję zaliczenia egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach ma cudny! A zaczęłam czytać 50 twarzy Greya!
    Dziękuje, jeszcze jeden przede mną i współautorką bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś zaliczyłam ostatni egzamin:D jeszcze tylko jedno zaliczenie za tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma u mnie nigdzie tego żelu :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja patrzyłam w 4 Rossmanach, dopiero w 5 dostałam!:)

      Usuń
  5. Dzisiaj kupiłam ten żel w Rossmannie w Plejadzie w Bytomiu. Ma cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń